INTERSNACK

Verandermanagement voor operationele excellentie

Intersnack produceert ongeveer 600.000 ton aan snacks, waaronder chips, noten en gebakken producten, en is een toonaangevende fabrikant van hartige snacks in Europa. Met 33 nationale en internationale merken en een kruisomzet van 2,5 miljard euro in 2017, floreert dit in Keulen gevestigde, particuliere bedrijf op innovatie, ondernemerschap, creativiteit en teamwork. De 12.500 werknemers van Intersnack zorgen continu voor de kwaliteit en smaak van hun hartige snacks.

Theoretische inzichten

Kienbaum begon met het aanreiken van theoretische inzichten om een gemeenschappelijk begrip van verandermanagement en leiderschap te creëren onder het management van Intersnack.


Coaching en training

Door middel van gerichte coaching- en trainingssessies hielp Kienbaum bij het ontwikkelen van essentiële vaardigheden op het gebied van dienend en situationeel leiderschap.


Interactieve technieken

Technieken zoals rollenspellen, businesscases en groepsdiscussies zorgden ervoor dat het management van Intersnack effectieve communicatie- en leiderschapsstrategieën kon oefenen en verfijnen.

Beslissers meer macht geven

Het verandermanagementproces was gericht op het verschuiven van besluitvorming en autonomie naar degenen die het dichtst bij de lijn staan, waardoor een cultuur van empowerment en verantwoordelijkheid werd bevorderd.



Door theoretische kennis te combineren met praktische, interactieve trainingen, ondersteunde Kienbaum Intersnack bij het creëren van een duurzame verandering in cultuur en leiderschap, waardoor succes op de lange termijn en operationele uitmuntendheid werden gewaarborgd.

Share by: